خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/18 - 11:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نظری:

گروه های تروریستی و حامیان کوردل آن ها مکافات جنایات خود را می پردازند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت جمعی ازهموطنان در حادثه تروریستی کرمان، پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علیرضا نظری  نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در گلزار شهدای کرمان را به خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت گفت.



️در پیام نماینده خمین در مجلس،آمده است:



بار دیگر دشمن کوردل با اقدامات وحشیانه خود در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و جانگداز را برای همه ما رقم زد و خوی شیطانی خود را بیش از گذشته به دنیا نمایان کرد.



حال که خون پاک انسان هایی بی دفاع و شهروندانی بیگناه با خوی وحشیانه ایادی رژیم صهیونیستی و حامیان آنها بر زمین ریخت و همگان را غم زده و اندوهگین کرد،به خون های بر زمین ریخته قسم یاد می کنیم که مصمم تر از همیشه مقابل تجاوز و زیاده خواهی دشمنان قسم خورده کشور ایستاده و حق این جرثومه های فساد را با دلاورمردی سربازان ولایت و جبهه مقاومت کف دست شان بگذاریم .



️اینجانب این غم جانکاه را به خانواده های معظم شهدا، ملت عظیم الشان ایران و همه آزادگان جهان تسلیت می گویم و ضمن آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان، این باور را داریم که گروه های تروریستی و حامیان کوردل آنها در داخل و خارج از کشور مکافات این جنایات خود را می پردازند و یاران حاج قاسم سیلی محکمی بر صورت شیطانی آنها خواهند نواخت./



پایان پیام

  • کد خبر : 374240
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار